متینمتین، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

متین

سلام من الان ده سالمه وخیلی بزرک شدم و وقتی این وبلاگ ساخته شد من نمی دونستم ولی تولد ده سالگیم فهمیدم

بدون عنوان

1391/4/1 18:42
324 بازدید
اشتراک گذاری

إن فی الجنةِ نهرا من لبن
لعلیٍ و لزهرا وحسينٍ و حسن
کلُّ من کان محباً لهمو
يدخلِ الجنةَ من غير حزن

همانا در بهشت نهری از شیر است برای حضرت علی و حضرت زهرا و حسنین علیهم السلام ، هر که محب ایشان باشد بی هیچ حزنی داخل بهشتمیشود

 


سلام

از اینکه برادرم سید علی این سایت را برایم طراحی نموده خیلی خوشحالم و از او تشکر میکنم از شما دوستان عزیز هم درخواست می نمایم چنانچه مطلبی دارید برایم ارسال فرمایید

(به قول خودم)د س درد نه

متین

پسرم تولد تو همچون تولد برادرانت تکته عطفی در زندگی ما بود                            پدر و مادرت 

 

 کلمات جالبی که من می گویم:

 1- آ آ(آقا)

2- ببلد (تولد) 3 - بسی (بستنی) 4 - چاچا(چایی)

5 - عزل(غزل) 6 - مخام(می خواهم) 7 -نخام(نمی خواهم)

8 - بیم (بریم)9 - ابز(سبز) 10 - با(آب)

11 -دس درد نه(دست درد نکنه) 12- بابازی(حمام) 13- بوخون(بخوان)



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (4)

پریسا
1 تیر 91 14:17
سلام خاله جون علی جون از عکسم استفاده کن تا وب سایتت قشنگتر بشه
باران قلنبه
18 شهریور 91 18:36
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی. یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا
مامان محمدپارسا
20 اسفند 91 0:18
تولد تولد تولدت مبارک انشالا تولد 120 سالگیت خاله جووووووووووووون
مامان
20 اسفند 91 13:34
تولدت مبارك
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به متین می باشد